مطلب3
زمانی که در بازار دوران سختی را پشت سر میگذاریم و مشتریان هم به سختی پول خود چسبیده و آن را از خود دور نمیکنند، برخی از کسبوکارها با تخفیفهای زیاد به عنوان یکی از تکنیک های بازاریابی برای جذب مشتریان عکسالعمل نشان میدهند. اما . .
زمانی که در بازار دوران سختی را پشت سر میگذاریم و مشتریان هم به سختی پول خود چسبیده و آن را از خود دور نمیکنند، برخی از کسبوکارها با تخفیفهای زیاد به عنوان یکی از تکنیک های بازاریابی برای جذب مشتریان عکسالعمل نشان میدهند. اما . .
چندین بار چنین جملهای را شنیدهاید، “من به . . . می گم با شما تماس بگیره!” یا “. . . . رو براتون میگیرم و خبر میدم!” و در نهایت هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده است؟
فروش تلفنی به عنوان یک نماینده بازاریابی و فروش بخش مهمی از کارهای شما را تشکیل میدهد، اما چه در تماس خود برای فروش موفق بودهاید یا نه و همچنان که گوشتان از تماس گوشی تلفن گرم است، برای بالا بردن نرخ تبدیل خود چند کار را باید بلافاصله انجام دهید.
این رنجشهای بسیار کوچک و شاید بیاهمیت به شدت میتواند موجب رنجش خاطر شما نسبت به شما شده و برند شما را زیر سؤال میبرد. با این رفتار نه تنها.
نگاهی تاریخی به نقش های بازاریابان و میزان درآمد آنها در سالهای گذشته–در مورد صنایع فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات در دهه 60 میلادی چه اطلاعاتی در اختیار دارید؟ در این مطلب به مروری در رابطه واقعیات موجود در رابطه با این دو حوزه در ایالات متحده آمریکا می پردازیم و می بینیم معادل حقوق فعالین این حوزه به نرخ امروز چقدر می شود؟
مرکز ارائه قالب های فارسی جوملا وبسته های آموزشی طراحی سایت